IP INM este în căutare să angajeze specialist principal în Birou Recepție (BR) în cadrul Secției Juridică, Resurse Umane și Cancelarie, Direcția Administrativă.
Atribuții de funcție specialist în cadrul BR:
- Asigură funcționalitatea eficientă a BR întru buna deservire a benefeciarilor INM la solicitarea serviciilor prestate de instituție;
- Capabilități de organizare dintre AE și laboratoarele din cadrul INM;
- Asigură corectitudinea aplicării tarifelor pentru serviiciile prestate;
- Alte activități conform fișei de post.
- Studii superioare;
- Cunoașterea limbii romînă/rusă,
- Cunoasterea programului 1C și Microsoft office,
- Experiență în domeniu minimum de 1 an; (este un avantaj),
- Capacități de analiză, sinteză și coordonare, seriozitate, responsabilitate, punctualitate, flexibilitate.
- Abilități de comunicare și relaționare.
Vă rugăm să transmiteti CV-ul pe email: lucia.maxian@inm.gov.md, lidia.birsi@inm.gov.md cu indicarea denumirii pozitiei " Specialist principal BR".
Doar candidatii care au fost selectati în urma examinării CV-urilor transmise vor fi invitați la interviu.
Date cu caracter personal: Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate. Candidatul va prezenta împreună cu CV-ul, Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, care poate fi descărcat la rubrica: Despre INM/Transparență/Date cu caracter personal.