This website was produced with the financial support of the European Union.
Its contents are the sole responsibility of INM and do not necessarily reflect the views of the European Union.
Suntem încântați să participăm oficial la viitorul grup de lucru PTB EaP, privind sondajele clienților în cadrul proiectului nostru finanțat de BMZ „Standarde de calitate pentru creșterea comerțului în țările Parteneriatului Estic”.
Această serie de grupuri de lucru online se va concentra pe utilizarea eficientă a sondajelor clienților ca instrument de îmbunătățire a orientării către clienți în serviciile QI. Formatul va combina formarea, schimbul de experiență și învățarea autodirijată, menite să consolideze capacitatea instituțiilor de a înțelege și de a răspunde nevoilor părților interesate.
- Ce noi domenii de acreditare sunt susceptibile de a fi solicitate?
- Ce servicii de testare de laborator sunt disponibile în prezent pe plan intern și care ar trebui dezvoltate pentru a reduce externalizarea costisitoare?
- Ce servicii sunt așteptate de Institutul Național de Metrologie?
- Ce servicii potențiale au o relevanță mică sau deloc pe piață?
Cu toate acestea, instituțiile QI se confruntă frecvent cu provocări comune atunci când desfășoară sondaje pentru clienți, cum ar fi:
- Incertitudine cu privire la publicul țintă
- Volumul mare de muncă pentru diseminarea sondajului și, în ciuda acestui fapt, rate scăzute de răspuns
- Rezultatele sondajului ambigue sau greu de interpretat
Unele instituții au dezvoltat strategii eficiente pentru a depăși aceste obstacole și pentru a extrage beneficii maxime din eforturile lor de anchetă.
Această serie de ateliere contribuie la obiectivul proiectului PTB „Standarde de calitate pentru creșterea comerțului în țările Parteneriatului Estic”, și anume, de a îmbunătăți orientarea către clienți a sistemului QI, sprijinind astfel inovația, productivitatea și competitivitatea în țările Parteneriatului estic.
Sondajele clienților sunt considerate o metodă valoroasă pentru înțelegerea nevoilor clienților și adaptarea serviciilor în consecință. PTB a desfășurat anterior o activitate extinsă privind sondajele clienților cu institutele naționale de metrologie (NMI) din alte regiuni ale lumii și a compilat aceste experiențe într-o publicație dedicată.
Acest format propus de instruire include o combinație de activități sincrone și asincrone timp de trei săptămâni pentru a sprijini proiectarea și implementarea unor sondaje mai eficiente pentru clienți în instituțiile QI din țările Parteneriatului estic.